Керівництво Центром

 olefirenko

Начальник Навчально-методичного центру

каднидат педагогічних наук, доцент

ОЛЕФІРЕНКО Тарас Олексійович

 

Завідувач навчального відділу -

ПІЛЬКЕВИЧ Тамара Миколаївна

 

Завідувач організаційно-

методичного відділу 

кандидат фізико-математичних наук, доцент

ФІЛОНЕНКО Михайло Миколайович

Верпатова

Завідувач відділу практичної підготовки

кандидат фізико-математичних наук, доцент

ВЕРПАТОВА Наталія Юріївна

Захарченко

Завідувач студентського відділу

ЗАХАРЧЕНКО Вікторія Миколаївна

 

 

Навчальний відділ

Завідувач відділу                       - ПІЛЬКЕВИЧ Тамара Миколаївна

                                                          тел. 239-30-70

 

Заступник завідувача відділу   -    РОМАНЧУК Алла Іллівна

                                                           тел. 239-30-68

 

Методист першої категорії        - БІЛОУСОВ Віктор Петрович

                                                        тел. 239-30-00

 

Методист вищої категорії         - ІВАНОВА Наталя Іванівна

                                                        тел. 239-30-00

 

Методист вищої категорії          - ДАНИЛЬЧЕНКО Наталя Юріївна

                                                         тел. 239-30-68

 

Методист першої категорії          - ГОРДІЄЦЬ Ольга Вікторівна

                                                           тел. 239-30-00

 

Методист першої категорії          - ГЕДЗУР Анастасія Сергіївна

                                                           тел. 239-30-68

 

    Навчальний відділ – структурний підрозділ університету, що забезпечує вдосконалення навчального процесу, сприяння професійній, методичній підготовці професорсько-викладацького складу, координацію діяльності підрозділів університету з питань організації навчального процесу.

    Робота навчального відділу проводиться відповідно до завдань і плану, що розробляються на навчальний рік.

Організаційно-методичний відділ

 Завідувач відділу

кандидат фізико-математичних наук, доцент 

ФІЛОНЕНКО Михайло Миколайович

239-30-78 (внутрішній тел. 078)

 Заступник завідувача відділу

ПЛОХАТНЮК Галина Олександрівна

239-30-78 (внутрішній тел. 078)

Заступник завідувача відділу зі сприяння працевлаштуванню та профорієнтації

ВОЙТЮК Ірина Вікторівна

239-30-27 (внутрішній тел. 027)

Методист вищої категорії

СУБІНА Оксана Олександрівна

239-30-78 (внутрішній тел. 078)

Методист вищої категорії

КАЩЕНКО Тетяна Миколаївна

239-30-78 (внутрішній тел. 078)

Методист вищої категорії

ПИЛИПЧУК Людмила Володимирівна

239-30-78 (внутрішній тел. 078)

Секретар

БАБЧЕНКО Валентина Григорівна

239-30-27 (0-27)

 

Головними завданнями організаційно – методичного відділу є:

1. Навчально-методичне забезпечення фахової підготовки.

2. Організаційне забезпечення діяльності структурних підрозділів університету.

3. Організаційне та методичне забезпечення діяльності відокремлених структурних підрозділів Університету.

4. Організаційне та методичне забезпечення нострифікаційної експертизи іноземних документів про вищу освіту.

5. Сприяння у працевлаштуванні студентам та випускникам.

Відділ практичної підготовки

Завідувач відділу – кандидат фізико-математичних наук, 

доцент ВЕРПАТОВА Наталія Юріївна

(044)-239-30-51

Завідувач практикою студентів       – МУХІНА Галина Іванівна 

(044)-239-30-51

    

Секретар                                         – КОНОНЕНКО Олена Олександрівна

 (044)-239-30-51

  

Основні напрямки діяльності відділу:

1. Координація роботи кафедр, інститутів (факультетів) з планування, організації та методичного забезпечення практичної підготовки фахівців на рівні сучасних вимог.

2. Організація всіх видів навчальних та виробничих практик.

3. Узагальнення та аналіз стану організації практичної підготовки студентів в університеті, розробка напрямків її вдосконалення.

4. Розробка та впровадження методичних рекомендацій для поліпшення організації практичної підготовки студентів, підвищення якості підготовки фахівців в університеті.

Основні завдання відділу:

1. Методично-організаційний супровід практичної підготовки студентів в університеті.

2. Організація планування та розрахунок обсягів навчального навантаження науково-педагогічних працівників університету з керівництва практикою студентів,  контроль за дотриманням встановлених нормативів.

3. Формування графіка проведення практик студентів університету та контроль за його виконанням.

4. Розробка навчальної та облікової документації з проходження практики студентів.

5. Перевірка стану готовності навчально-методичної документації кафедр, інститутів (факультетів) до проведення практик.

6. Розробка методичних рекомендацій щодо структури навчальних та робочих програм практик студентів. Аналіз програм  на предмет відповідності встановленим нормативам.

7. Підготовка проектів наказів з питань організації  практичної підготовки студентів.

8. Налагодження співпраці з базами для проведення практик студентів. Формування реєстру баз практики.

9. Організація і проведення навчально-методичних конференцій та семінарів з питань удосконалення практичної підготовки студентів.

Організація практичної підготовки в університеті здійснюється відповідно до «Порядку організації практик студентів НПУ імені М.П.Драгоманова», затвердженого Вченою радою університету 23 вересня 2010 року.

Відділом практичної підготовки з 2008/2009 н.р. започатковано щорічне видання збірки нормативно-правових документів «Матеріали з організації практичної підготовки в НПУ імені М.П. Драгоманова».

З метою вдосконалення організації та змісту практичної підготовки, оновлення програм практик, впровадження європейських принципів її оцінювання в університеті розроблено та видано «Збірник наскрізних програм практик за спеціальностями університету» – комплекс навчально-методичного забезпечення системи практичної підготовки студентів.

З 2012 року за ініціативи Відділу практичної підготовки в університеті розпочав роботу Науково-методичний семінар з питань вдосконалення практичної підготовки студентів (див. План засідань семінару на 2014/2015 н.р.)

 

Відділ практичної підготовки інформує

ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИК СТУДЕНТІВ НПУ (з додатками)

ІНСТРУКЦІЯ З ДІЛОВОДСТВА щодо організації практичної підготовки студентів НПУ

Паспорт бази практик

ПЕРЕЛІК НАПРЯМІВ ТА СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІДГОТОВКИ В НПУ

 ПЛАН-ГРАФІК оформлення документації з організації проведення практики студентів

СХЕМА Наскрізної програми практики студентів

СХЕМА Робочої програми практики. Форма № Н-3.04 (б)

ЩОДЕННИК з виробничої педагогічної практики. Форма № Н-7.03 (а)

 

Студентський відділ

Завідувач відділу                            - ЗАХАРЧЕНКО Вікторія Миколаївна 

                                                              тел. 239-30-57

 

Методист денної форми навчання   -  КРАВЧЕНКО Ганна Вікторівна

                                                            тел. 239-30-57

 

Методист заочної форми навчання - ЖЕРДЄВА Вікторія Роландівна

                                                              тел.239-30-59

 

Основними напрямками роботи відділу є:

  1. Формування електронного замовлення для виготовлення та видачі документів про вищу освіту;
  2. Формування електронного замовлення та видача студентських квитків;
  3. Підготовка електронного замовлення для виготовлення дублікатів документів про освіту та студентських квитків;
  4. Передача електронного замовлення для виготовлення студентських квитків та документів про вищу освіту до  ДП «Інфоресурс»;
  5. Замовлення та видача бланків додатку до диплому про вищу освіту та залікової книжки;
  6. Реєстрація та контроль оплати за виготовленням документів про освіту та студентських квитків;
  7. Формування бази даних контингенту студентів Університету;
  8. Підготовка статистичних звітів та форм (форма 2-3-НК, «До аналізу діяльності вищого навчального закладу», «Показники діяльності за переліком тематичних напрямів», Інформаційна картка університету, результати видачі документів про освіту, результати видачі студентських квитків);
  9. Підготовка статистичних звітів про рух контингенту студентів;
  10. Підготовка проектів перевідних наказів (заочна форма навчання);
  11. Підготовка проектів наказів про допуск до державних екзаменів (заочна форма навчання);
  12. Внесенння відомостей про зміну контингенту  студентів в Єдину державну електронну базу освіти (накази відрахування, поновлення, переведення, випуск студентів з ВНЗ та ін.);
  13. Внесення номерів студентських квитків до Єдиної державної електронної бази освіти;
  14. Зв’язок із студентськими  громадськими організаціями.

Інформацію щодо наявності студентського квитка можна перевірити на сайті  http://inforesurs.gov.ua/

  Сьогодні Навчально-методичний центр є організаційно-управлінським структурним підрозділом Університету, який здійснює координацію, організацію та контроль навчально-методичної роботи кафедр, Інститутів та факультетів Університету.

  Найголовнішим видом діяльності кожного вищого навчального закладу є навчання студентів: формування освіченого, високоінтелектуального фахівця, всебічно підготовленого до майбутньої професійної діяльності.

  Тому, зрозуміло, що жоден з університетів не може існувати без структурного підрозділу, який координує організацію навчального процесу в університеті.

  У нашому університеті спочатку таким підрозділом був Навчальний відділ. У 80 – 90-і роки минулого століття його очолював доцент Лозовицький Олександр Григорович. у ці часи у відділі розпочали свою роботу наші шановні співробітники: Плохатнюк Галина Олександрівна, Кащенко Тетяна Миколаївна, Захарченко Вікторія Миколаївна, Пількевич Тамара Миколаївна, Федорович Ніна Петрівна. Серед співробітників того періоду хотілось би  згадати інспекторів: Колесник Надію Іванівну, Чернушенко Ольгу Григорівну, Адаменко Галину Адамівну, організацію практик в університеті здійснювала Данилець Галина Григорівна.

  Координацію навчального процесу заочної форми навчання здійснювали Жердєва Вікторія Роландівна та  Мельник Галина Василівна під керівництвом проректора заочної та вечірньої форм навчання доцента Нижника Володимира Григоровича.

Фоменко З 1996 р. по 2001 р. Навчальний відділ очолював доцент Фоменко Микола Миколайович – нині заступник директора Департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки України.

  У цей період розпочинається активне використання комп’ютерних технологій для організації навчального процесу, запроваджується нова форма навчального  плану підготовки фахівців.

  З 1997 року до завдань відділу додається оформлення документів для виготовлення студентських квитків та дипломів єдиного державного зразка на основі фотокомп`ютерних технологій за допомогою програми «АС Диплом».

 Наказом ректора університету від 02 листопада 2001 року у складі Навчального відділу створено сектор видачі дипломів та студентських квитків (завідувач – Бордюк Олександр Миколайович). Новостворений сектор розпочинає формування бази даних студентів у програмі DP 2000, підготовку замовлень до Державного Центру прикладних інформаційних технологій МОН України для виготовлення студентських квитків, дипломів про вищу освіту та додатків до них. У секторі на той час працюють Єфімова І.П. та Костюк В.В. 

вернидуб  З 2001 р. по 2005 р. – Навчальний відділ очолив доцент Вернидуб Роман Михайлович – нині професор, проректор з навчально-методичної роботи університету.

  У серпні 2003 року Вчена рада університету у зв’язку з розширенням напрямків освітньої діяльності НПУ імені М.П. Драгоманова приймає рішення про створення Навчально-методичного управління, основними завданнями якого мають стати координація роботи структурних підрозділів університету з планування, організації та методичного забезпечення навчального процесу на рівні сучасних європейських вимог.

  У структурі управління було сформовано чотири відділи:

  • навчальний відділ ( завідувач – Пількевич Т. М.);
  • організаційно-методичний відділ (завідувач – доцент Леута О. І.);
  • відділ практичної підготовки та працевлаштування (завідувач –  доцент Тополя Л. В.);
  • студентський відділ (завідувач – Бойко Г. М.).

  Колектив управління поповнили нові співробітники: Петрова Ж. Г., Полатайко О. М., Лонська Н. С., Мотрук Н. М., Тихонова З. С. та інші.

  У 2003 році завдяки активній участі Навчально-методичного управління були успішно проведені ліцензування та акредитація спеціальностей НПУ імені М. П. Драгоманова.

  До завдань управління додається методичне та організаційне забезпечення акредитації та ліцензування нових спеціальностей. За цю роботу відповідають Петрова Ж. Г., пізніше Сагайдак С. П., Гукова Г. М. Цей напрям роботи набирає обертів і в жовтні 2010 року наказом ректора в університеті був створений відокремлений структурний підрозділ Відділ ліцензуваннята акредитації.

  У 2004 році в дію введена нова форма навчальної та робочої програм навчальних дисциплін. Протягом 2004/2005 н.р. оновлено програми дисциплін з усіх спеціальностей університету.

Бойко  З листопада 2005 року по липень 2012 року Навчально-методичне управління очолював доцент Бойко Григорій Миколайович.

У структурі управління на цей час функціонують чотири відділи:

  • навчальний відділ (завідувач відділу – Пількевич Т. М.);
  • організаційно-методичний відділ (завідувач – професор Нижник В. Г.);
  • відділ практичної підготовки та працевлаштування (з 2008 року завідувач – доцент Верпатова Н. Ю.);
  • студентський відділ (завідувач відділу – Захарченко В. М.).

  В управлінні розпочинають роботу Гриненко А. О., Пилипчук Л. В., Смиковська О. Є., Панченко Т. В., Кравченко Г. В., Лебідь О. М., Войтюк І. В., Іванова Н. І., Данильченко Н. Ю., Субіна О. О.

  

Головними напрямками діяльності Навчально-методичного управління стали:

  • організація розробки складових стандартів освітньої діяльності університету;
  • розробка навчально-методичного забезпечення навчального процесу;
  • підготовка нормативної навчально-методичної документації;
  • методичне та організаційне забезпечення акредитації та ліцензування нових спеціальностей;
  • забезпечення організації навчального процесу в Інститутах (на факультетах) університету;
  • організація планування та розподілу педагогічного навантаження професорсько-викладацького складу;
  • організація всіх видів навчальних, педагогічних та стажерських практик;
  • організація працевлаштування студентів;
  • забезпечення організації засідань Вченої ради університету та ректорату;
  • організація стажування викладачів;
  • організація державної атестації студентів;
  • організація замовлень та видача дипломів;
  • організація видачі студентських квитків та залікових книжок;
  • підготовка статистичних звітів про рух контингенту студентів;
  • підготовка аналізів успішності та узагальнення матеріалів щодо контролю за якістю організації та проведення навчального процесу.

  У цей період в НПУ імені М. П. Драгоманова успішно реалізовано систему заходів з удосконалення організації навчального процесу, запровадження нових технологій, форм і методів, властивих відомим вітчизняним і європейським університетам.

  З 2006 року в університеті введено в дію «Положення про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в НПУ імені М. П. Драгоманова». Згідно з цим Положенням в університеті запроваджено нову структуру європейського кредиту ECTS. Протягом 2006-2008 років оновлено навчальні плани всіх напрямів (спеціальностей) освітньо-кваліфікаційних рівнів “бакалавр”, “спеціаліст” та “магістр” денної, заочної та вечірньої форм навчання та проведено роботу з адаптації робочих навчальних програм дисциплін до вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу.

  Починаючи з 2006/2007 н.р. в університеті запроваджено оновлену навчально-облікову та статистичну документацію, зокрема нові відомості обліку успішності студентів, які передбачають реєстрацію навчальних досягнень студентів за 100-бальною шкалою та шкалою ECTS.

  У 2007 році в НПУ імені М.П. Драгоманова впроваджено інформаційно-аналітичну систему управління (ІАСУ) навчальним процесом “Університет”. Протягом 2007/2008 н.р. на платформі програмно-апаратного комплексу ІАСУ «Університет» було створено електронну структуру  навчальних підрозділів, єдину базу даних навчальних дисциплін усіх спеціальностей (навчальні та робочі плани), проведено розрахунок обсягів педагогічного навантаження та забезпечено індивідуальний розподіл педагогічного навантаження професорсько-викладацького складу кафедр з використанням Web-технологій.

  У подальшому швидкими темпами нарощувались програмні можливості інформаційно-аналітичної системи управління (ІАСУ) навчальним процесом. У повному обсязі функціонують наступні програмні модулі ІАСУ “Університет”:

  • розрахунок навчального навантаження професорсько-викладацького складу університету;
  • забезпечення індивідуального розподілу навчального навантаження професорсько-викладацького складу кафедр з використанням Web-технологій;
  • електронна підтримка статистичного обліку і контроль за контингентом студентів та чисельністю академічних груп денної форми навчання;
  • забезпечення генерації та друку дирекціями інститутів відомостей обліку успішності студентів;
  • оперативний облік й аналіз успішності студентів всіх форм навчання та генерація звітів щодо розрахунку навчальних рейтингів і пропозицій до нарахування стипендії;
  • програмно-апаратна система генерації та друку індивідуальних навчальних планів студентів;
  • забезпечення генерації та друку додатків до дипломів про вищу освіту та академічних довідок в дирекціях інститутів.

  ІАСУ «Університет» дозволила суттєво спростити документообіг обліково-навчальної документації між навчальними підрозділами університету шляхом налагодження електронного листування ( «Положення про порядок здійснення електронного листування засобами ІАСУ «Університет» затверджено Вченою радою університету 03 вересня 2007 р.).

  Починаючи з 2007/2008 н.р. в університеті на основі Web-технологій запроваджено систематичну реєстрацію в on-line режимі успішності студентів з неперервним аналізом якісних та кількісних показників їх навчальних досягнень, реєстрації підсумкової атестації успішності студентів – створено «Електронну залікову книжку».

  Сервер програмного комплексу ІАСУ “Університет” працює цілодобово, забезпечуючи доступ користувачів до бази даних з будь-якого комп’ютера, підключеного до світової мережі Інтернет.

  Встановлення та налагодження програмного комплексу ІАСУ “Університет” забезпечило інформаційну прозорість, всеохоплюючий та оперативний облік ресурсів, достовірність й архівне збереження даних, їх аналітичну обробку, оперативну передачу, можливості пошуку даних у довільному часовому та просторовому зрізах. 

  З 01 вересня 2007 року для студентів денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» запроваджено Індивідуальні навчальні плани студентів (ІНПС) єдиного зразка. Вченою радою університету затверджено «Положення про індивідуальний навчальний план студента» як робочого документа студента, що відображає структурно-логічну схему підготовки фахівця з певної спеціальності, містить інформацію про перелік та послідовність вивчення навчальних дисциплін, обсяги навчального навантаження студента з усіх видів навчальної діяльності, типи індивідуальних завдань, систему оцінювання.

  З 01 вересня 2008 року ІНПС введено для студентів ОКР “спеціаліст” та “магістр”.

   Для успішної організації навчального процесу в університеті Навчально-методичним управлінням розроблено та введено в дію низку Положень, які регламентують роботу структурних підрозділів університету з планування, організації та методичного забезпечення навчального процесу:

  • «Положення про державну атестацію випускників НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 28.05.2009 р.)
  • «Положення про відділ ліцензування та акредитації НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 28.10.2010 р.);
  • нова редакція Розділу 5. «Організація і проведення  контролю та оцінювання» Положення про кредитно-модульну систему організації  навчального процесу (затверджено Вченою радою університету 03.11.2011 р.);
  • нова редакція «Положення про індивідуальний навчальний план студента НПУ  імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 03.11.2011 р.);
  • «Порядок формування вибіркової частини робочих навчальних планів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 23.02.2012 р.);
  • «Положення про організацію індивідуального навчання студентів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 14.06.2012 р.);
  • «Положення про переведення, поновлення і відрахування студентів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 23.10.2012 р.);
  •  «Положення про порядок ліквідації академічної заборгованості та повторне вивчення студентами окремих навчальних дисциплін» (затверджено Вченою радою університету 31.01.2013 р.);
  • «Положення про планування та облік основних видів роботи професорсько-викладацького складу НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 31.01.2013 р.);
  • «Положення про академічну мобільність студентів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 25.06.2013 р.);
  • «Положення про організацію екстернату в НПУ імені М.П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 03.09.2013 р.).

 З метою створення освітнього стандарту університету з ініціативи ректора університету в 2007 році розпочато підготовку навчально-методичних комплексів з усіх напрямів (спеціальностей) університету, за якими здійснюється підготовка фахівців. Організаційно-методичним відділом розроблені форма та порядок їх оформлення.

  З 2010 року була проведена організаційна робота з підготовки інформаційних пакетів програм підготовки магістрів в університеті, та в 2012 році видано збірник «Магістратура: система підготовки магістрів в університеті, інформаційні пакети магістерських програм».

  З метою належної організації планування та індивідуального розподілу педагогічного навантаження навчально-методичним управлінням університету щороку друкуються  «Матеріали до планування навчального навантаження професорсько-викладацького складу університету», які містять всю необхідну нормативно-правову та звітну документацію.  

  Відділом практичної підготовки та працевлаштування з 2008/2009 н.р. започатковано щорічне видання збірки нормативно-правових документів «Матеріали з організації практичної підготовки в НПУ імені М. П. Драгоманова».

  Організація практичної підготовки в університеті здійснюється відповідно до «Порядку організації практик студентів НПУ імені М. П. Драгоманова», затвердженого Вченою радою університету 23 вересня 2010 року.

  З метою вдосконалення організації та змісту практичної підготовки, оновлення програм практик, впровадження європейських принципів її оцінювання в університеті протягом 2009-2011 років розроблено та видано «Збірник наскрізних програм практик за спеціальностями університету» – комплекс навчально-методичного забезпечення системи практичної підготовки студентів.

  В університеті завершено формування єдиного реєстру баз практик НПУ імені М.П. Драгоманова, з якими укладені угоди, «Перелік базових закладів освіти м. Києва для проходження практик студентами НПУ імені М.П. Драгоманова» затверджено Головним управлінням освіти і науки Київської міської державної адміністрації терміном до 2015 року.

  З 2012 року за ініціативи Відділу практичної підготовки та працевлаштування в університеті розпочав роботу Науково-методичний семінар з питань вдосконалення практичної підготовки студентів.

  З метою належної організації та проведення розподілу молодих фахівців - випускників, які навчались за державним замовленням, на майбутні місця їх працевлаштування в університеті реалізована певна система заходів. Так, наказом ректора від 19 листопада 2009 року № 358 затверджено та введено в дію «Порядок працевлаштування випускників НПУ імені М.П. Драгоманова».

  Відділом практичної підготовки та працевлаштування розроблений пакет зразків нормативних документів для організації та проведення персонального розподілу випускників університету, видано збірку нормативно-правових документів «Матеріали з організації розподілу випускників НПУ імені М. П. Драгоманова» та «Пам’ятку випускника НПУ імені М. П. Драгоманова», налагоджено ділові стосунки з потенційними роботодавцями щодо майбутнього працевлаштування випускників університету.

  З 2011 року для забезпечення оформлення та видачі студентських квитків, дипломів про вищу освіту, а також додатків до диплома європейського зразка «DIPLOMA SUPPLEMENT» університет впроваджує програму «Education». Перші додатки до диплома про вищу освіту європейського зразка «DIPLOMA SUPPLEMENT» були замовлені та видані у 2012 році випускникам-магістрам денної та заочної форм навчання спеціальності «Освітні вимірювання».


Олефіренко У листопаді 2012 року у зв’язку з реаліями сьогодення, що висувають нові вимоги щодо якості підготовки фахівців з вищою освітою, урахуванням світових інтеграційних процесів, впровадженням сучасних технологій у навчальний процес Навчально-методичне управління реорганізовано в навчально-методичний Центр академічного розвитку та організації навчального процесу, начальником Центру призначено доцента Олефіренка Тараса Олексійовича. У вересні 2013 року Центр отримав нову назву: Навчально-методичний центр.

Сьогодні в структурі Центру п’ять  відділів:

  • навчальний відділ (завідувач – Пількевич Т. М.);
  • організаційно-методичний відділ (завідувач – доцент Шевченко В.В.);
  • відділ практичної підготовки (завідувач – доцент Верпатова Н. Ю.);
  • студентський відділ (завідувач – Захарченко В. М.);
  • відділ професійно-кар’єрної орієнтації та працевлаштування (завідувач – доцент Казакевич О.М.).

  Основною метою діяльності Центру є сприяння впровадженню інноваційних методів організації навчального процесу, трансформації освітньої діяльності університету відповідно до сучасних вимог та тенденцій розвитку академічної освіти у світовому освітньому просторі, реалізації академічної політики керівництва університету в напрямі розбудови вищої педагогічної освіти України.

  До основних напрямків діяльності Центру додались:

1. Узагальнення та аналіз стану організації навчального процесу в Університеті, розробка напрямків його вдосконалення з урахуванням новітніх освітніх тенденцій в Україні та світі. Сприяння Інститутам (факультетам) у посиленні фундаментальної складової підготовки фахівців, активному використанню у навчальному процесі новітніх педагогічних технологій.

2. Розробка методичних рекомендацій щодо наближення національних освітніх стандартів до Європейської кредитно-трансферної та акумулюючої системи (ECTS).

3. Розробка та впровадження методичних рекомендацій для поліпшення організації навчального процесу, практичної підготовки та працевлаштування студентів, підвищення якості підготовки фахівців в Університеті.

4. Вивчення, узагальнення та впровадження нових освітніх технологій і передового досвіду з організації вищої освіти в України та за її межами.

5. Організація і проведення навчально-методичних конференцій та семінарів з питань удосконалення навчального процесу, практичної підготовки студентів та підвищення педагогічної майстерності викладачів.

Безымянный

 

Наукові записки

Наукова бібліотека

DSC 0119  Махно Наталія Олександрівна Голова профбюро фізико-математичного інституту студентка 3 МФІ групи 
 WKj3QeX8EGk

Кіт Михайло Олегович

Голова профбюро інституту природничо-географічної освіти та екології студент 46 ГП групи 
  Хворостянко Наталія Анатоліївна  Голова профбюро інституту соціології, психології та соціальних комунікацій  студентка 32 ПС групи
 JoJdBsmSfzs Генсьорська Марія Миронівна Голова профбюро інституту інформатики студентка 41 ІМ групи 
 e2tHM 5QoWo Місюня Анна Володимирівна Голова профбюро інституту корекційної педагогіки та психології

студентка 5МЛ групи

 jUkUOBA465Y Нащоцька Зоряна Ярославівна Голова профбюро інституту української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка

студентка 406 УР групи

  Сміщук Владислава Євгенівна Голова профбюро інституту педагогіки та психології

студентка 32 ППР групи

  Андрушків Артем Романович Голова профбюро інституту політології та права

студент 31 П групи

  Лебединський Дмитро Олександрович Голова профбюро інституту філософської освіти та науки

студент 22Ф групи

  Назар Юрій Михайлович Голова профбюро інституту мистецтв

студент 11 МХК групи

  Сущих Дар’я Ігорівна Голова профбюро інституту іноземної філології

студентка 22 РА групи

  Захарченко Вікторія Віталіївна Голова профбюро інституту соціальної роботи та управління

студентка 44 СРПЗ групи

  Бублей Юрій Анатолійович Голова профбюро інституту фізичного виховання та спорту

студент 21 ФВ групи

 kuh Кух Сергій Петрович  Голова профбюро інституту історичної освіти

студент 42 ІЕ групи

  Шинкарюк Тарас Олегович Голова профбюро інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації

студент 31 ДІД групи

 evchenko Євченко Юлія Миколаївна Голова профбюро інституту управління та економіки освіти

студентка 33 МО групи

 Mariya Ліценко Марія Вікторівна Голова профбюро інституту розвитку дитини 

студентка 104 ДПР групи

  Степаненко Олексій Володимирович Голова профбюро інституту інженерно педагогічної освіти

студент 21 ТО групи

Інформація про роботу Первинної профспілкової організації студентів НПУ імені М.П.Драгоманова за період з 17 лютого 2010 року по 4 грудня 2014 року

Критерії оцінки проведення міського огляду-конкурсу на кращий студентський гуртожиток 

Положення про огляд-конкурс на кращий гуртожиток НПУ імені М.П. Драгоманова

Положення про порядок поселення та проживання в гуртожитках студмістечка НПУ імені М.П.Драгоманова

Положення про студентський гуртожиток НПУ імені М.П.Драгоманова

Протокол №5 Засідання комісії з поселення студентів, аспірантів та докторантів НПУ імені М.П. Драгоманова на 2014-2015 навчальний рік

Положення про надбавки до стипендії та іменні стипендії студентам НПУ імені М.П Драгоманова

Положення Про стипендіальні комісії НПУ імені М.П.ДРАГОМАНОВА

Положення про Фонд соціальної допомоги студентам, аспірантам та докторантам НПУ імені Михайла Драгоманова

 Голова ППОС Цибін Станіслав Григорович 

 Заступник голови ППОС

vk.com/public89746092

Левицький Лев Олегович
Організаційно-масова комісія Махно Наташа
Євченко Юлія
Шинкарюк Тарас
Крамарчук Юлія
   Навчально-виробнича комісія Нащоцька Зоряна
Місюня Анна
Сміщук Влада
  Житлово-побутова комісія Ковмір Наталія
Костючик Сергій
Сиволожська Тетяна
Стельмах Олена
Дутік Сергій
Водяник Тетяна
Корінчук  Анастасія
Спортивно-оздоровча комісія Бублей Юрій
Костючик Сергій
Андрушків Артем
Кух Сергій

Культурно-масова комісія

vk.com/elation_project

Лебединський Дмитро
Сущих Дар’я
Назар Юрій
Комісія соціально-правового захисту Захарченко Вікторія
Кіт Михайло
Хворостянко Наталія
Інформаційна комісія Генсьорський Володимир
Корінчук Анастасія
Лебединський Дмитро
Кух Сергій

 ФК "Динамо" НПУ Драгоманова

vk.com/fcdkdragomanova

Левченко Микита 
Ревізійна комісія Мельник Владислав
Крамарчук Юлія
Генсьорський Володимир
Мандатна комісія Євченко Юлія
Степаненко Олексій
Махно Наталія



 DSC0344 309 копияНас можна знати за адресою: вул. Пирогова, 9.

Тел.: (044) 239-30-99

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні напрямки діяльності

Перейти на сайт бази >>

IMG 417411 лютого 2016 року в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова підписали угоду про співробітництво з Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М. М. Амосова Національної академії медичних наук України. Договір спрямований на удосконалення різнорівневої і різнопрофільної підготовки фахівців фізичної реабілітації, організації лікувальної фізичної культури і забезпечення фізичної реабілітації населення після кардіохірургічних втручань.

   

Короткі новини

Міжнародна наукова конференція «Асимптотичні методи в теорії диференціальних рівнянь»

Шкіль усміхнений   Шановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі Міжнародної наукової конференції «Асимптотичні методи в теорії диференціальних рівнянь», присвяченої 85-річчю відомого українського математика, педагога та організатора освіти Миколи Івановича Шкіля. Конференція відбуватиметься 13-14 грудня 2017 року в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова.

  Організатори конференції: Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені  М. П. Драгоманова, Національна академія педагогічних наук України, Інститут математики Національної академії наук України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Детальніше...

Благодійний ярмарок

jarmarok      Запрошуємо на благодійний ярмарок "Українські традиції", який відбудеться 13 грудня 2017 року у гуманітарному корпусі (1 поверх) з 10.00 до 16.00. На Вас чекають: страви української кухні, закарпатський чай, фотосесія та українська народна музика. Ласкаво просимо! 

 

 

Прес-служба університету

 

 

Стипендії для післядипломного навчання у College of Europe

College of Europe   Коледж Європи – європейська інституція вищої освіти – пропонує широкий спектр стипендій для випускників університетів з країн Європейської політики сусідства, зокрема з України. Стипендії на навчання протягом 2018-2019 років покривають вартість навчання, проживання, харчування та дорожні витрати. Дедлайн - 17 січня 2018р.

Детальніше...

Стипендії на участь у літній школі в Осло

uio iss logo   Міжнародна літня школа в Осло щороку проводить курси бакалаврського та магістерського рівнів,  пропонуючи близько 50 стипендій, що покривають вартість участі. Українські учасники також можуть подавати заявки. Дедлайн - 1 лютого 2018 р. (далі - англ.).

Детальніше...

Кращі в спорті

unpf1 1  25 листопада 2017 року в місті Києві в спорткомплексі "Економіст" Національної академії державного управління при Президентові України відбувся II Чемпіонат України UNPF з пауерліфтингу та окремих дисциплін серед студентів», на якому студент 2 курсу спеціальності "Комп'ютерні науки" факультету інформатики НПУ імені М.П. Драгоманова Репянчин Олександр зайняв І місце у жимі штанги лежачи. Вітаємо нашого атлета і його тренерів Андрія Топчия та Юлію Топчий з таким досягненням, бажаємо йому подальших перемог і міцного здоров'я!

Прес-служба університету

   

 НПУ імені М.П. Драгоманова у соціальних мережах

Facebook

   

Дні відкритих дверей  

дні відкритих дверей1

   

Переведення та поновлення  

imgonline com ua GifAnimationTwoPic I0m3L8s6Qq2I

   

Піготовка до ЗНО  

Distant

   

Шукаю роботу  

шукаю роботу

   

Обери сам  

диципліна за вибором

   

Горизонт-2020  

   

Корпоративна пошта  

email

   

АРПУЄ  

book konst 

Педагогічна Конституція Європи: прийняття та реалізація

   

Рейтинги  

   

Хто на сайті?  

На сайті Один гість та користувачі відсутні

   

Канал новин  

   
   

Приймальна комісія

Адреса: 01601 м. Київ вул. Пирогова 9, кім 133.
Приймальна комісія працює:
Понеділок-п'ятниця
З 9:00 до 17:00, з 13:00 до 14:00 обідня перерва
Телефони для довідок: (044) 239-30-17, (044) 235-82-36
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу


НПУ імені М.П.Драгоманова
Інститути
Фізико-математичний інститут :: Інститут філософської освіти :: Інститут фізичного виховання та спорту :: Інженерно-педагогічний інститут :: Інститут інформатики :: Інститут іноземної філології :: Інститут історичної освіти :: Інститут корекційної педагогіки та психології :: Інститут мистецтв :: Інститут магістратури, аспіратнути та докторантури :: Інститут природничо-географічної освіти та екології :: Інститут педагогіки та психології :: Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації :: Інститут політології та права :: Інститут розвитку дитини :: Інститут соціології, психології та соціальних комунікацій :: Інститут соціальної роботи та управління :: Інститут української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Інститут управління та економіки освіти
Факультети
Кримський гуманітарний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ

Вхід